- Katalog
- Výrobci
Toris - telefonní ústředny
Telefonní ústředny - Toris
Moderní IP komunikační systém
TORIS je jednoduché a spolehlivé řešení pro IP telefonii. Tato softwarová ústředna zaručuje špičkovou stabilitu, kvalitu zvuku a přitom garantuje všechny funkce pobočkové ústředny. Do systému je možné připojit libovolné množství pevných analogových, mobilních, SW IP telefonu a HW IP telefonu. Je možné provozovat kombinaci těchto technologií nebo se omezit pouze na IP řešení.
- Komplexní nástroj pro komunikaci
- Jednoduchá a přehledná správa
- Množství volitelných modulů
- Integrace na externí služby
- Varianty provozování: „on-premise“ nebo „cloud“
Využití systému TORIS
TORIS je určený pro menší a střední firmy z jakéhokoli segmentu trhu. Jeho hlavní výhody ocení zejména zákazníci s více pobočkami, které mohou být i v zahraničí, se zaměstnanci pracujícími částečně nebo úplně mimo kancelář, s často se měnícím počtem pracovníků včetně dočasných a v neposlední řadě i ti zákazníci, kteří vyžadují komplexní komunikační nástroj. Jako příklad si můžeme uvést mezinárodní spediční firmu, která má pobočky v různých zemích, má mnoho řidičů, kteří jsou neustále na cestách a má mnoho obchodníků, kteří neustále jezdí k zákazníkům. Počet provozovaných linek je naprosto flexibilní, je možné jej měnit na měsíční bázi, a navíc není shora jakkoli omezen.
Nasazení systému
Zprovoznění systému TORIS je z hlediska času i použitého hardwaru nenáročné, a to i v případě varianty „on-premise“, tedy nasazení u zákazníka na jeho nebo dodané hardwarové prostředky. Ústředna může být rovněž provozována jako cloudová služba na měsíční bázi. V tomto případě nemusí zákazník řešit prostory a prostředky pro umístění hardwaru a odpadají investiční náklady. Systém podporuje všechny současně používané protokoly a technologie jako například SIP, H.323, IAX, T.38, ISDN, POTS, takže je možná kombinace stávajících zařízení a přípojek.
Bezkonkurenční nabídka funkcí
Velice přehledné webové rozhraní poskytující kompletní správu a bohatá nabídka funkcí zaručují vysokou míru použitelnosti a pohodlí. TORIS nabízí audio konference, video hovory, rozšiřující moduly a podporu integrace na externí služby jako je např. MS Outlook, Click-2-call, CTI a další. Reporty o historii volání, přístupy k nahrávkám hovorů nebo k záznamům v hlasové schránce jsou naprostou samozřejmostí.
Nadstandard v základní verzi
Systém TORIS obsahuje i mnoho nadstandardních funkcí v základní verzi, díky kterým rozšiřuje svojí využitelnost. Služba hlasové pošty je dostupná pro všechny uživatele, nabízí navíc funkci odeslání hlasového záznamu e-mailem. Mimo jiné poskytuje nahrávání všech hovorů nebo jen na vyžádání a v neposlední řadě audio konference pro libovolný počet účastníků.
Možnost rozšíření o moduly
Rozšiřujících modulů pro systém TORIS je celá řada. Každý z nich umožní maximální využití ve svém segmentu. Mezi nejžádanější patří modul Call Centra, operátorské pracoviště na PC, FAX server, e-mailový server nebo modul pro IM (instant messaging). V případě modulu FAX dostává uživatel přijaté faxy přímo do e-mailové schránky (fax-to-mail). Odeslání faxů je realizováno skrze rozhraní TORIS (web-to-fax).
Dostupnost kdekoliv
Služba „follow me“ umožňuje kombinaci pevného telefonu s mobilním zařízením podle potřeb uživatele. Dostupnost je zaručena na telefonu v kanceláři a v případě potřeby mimo ní. Zvýší se tak efektivita a komfort komunikace. V případě potřeby má uživatel možnost připojit se k webovému rozhraní a prohlédnout si historii volání nebo změnit nastavení své pobočky (nahrávání hovorů, přesměrování, atd.).
Stavy pracovníků
Velkou předností systému TORIS je funkce tzv. „presence managementu“, kde lze jednoduše vyjádřit, zda je daný účastník dostupný nebo ne. Tato funkce může ušetřit mnoho času a zjednodušit interní komunikaci.
Snížení nákladů na komunikaci
Nepřehlédnutelným faktem je výrazné snížení nákladů za telefon, které se projeví již na začátku využívání tohoto systému. Pro hovory je potřebné pouze datové připojení, které může být realizováno libovolným způsobem. V rámci systému TORIS jsou hovory zdarma, a to i v případě kdy se nachází jednotlivé pobočky kdekoliv na světě.