Zimbra Collaboration Server

Zimbra Collaboration Server (ZCS)

Zimbra je kolaborační řešení navržené pro cloudové prostředí (privátní i veřejné) zahrnující email, kalendář, úkoly a další kolaborační nástroje. Toto řešení je určeno pro podnikové zákazníky, státní a vzdělávací instituce, zdravotnická zařízení a další organizace od několika či několika desítek uživatelů (SBS) až po rozsáhlé systémy s tisíci uživatelů. Zimbra nabízí inovativní způsoby komunikace, přístup uživatelů k informacím a řízení aktivit v osobním cloudovém prostředí. Hledáte náhradu za Microsoft Exchange nebo Kerio Connect? 

Nabídku licencí Zimbra naleznete zde.

Odkaz na stránky výrobce zde.

 

Nové verze Zimbry neustále přinášejí celou řadu vylepšení:

  • Nový Zimbra Touch Client pro mobilní zařízení nabízí moderní design a přehledné uspořádání, které zjednoduší a zpříjemní práci s emailem, kalendářem, kontakty a úlohami z tabletu nebo mobilního zařízení
  • Offline mód webového klienta s možností uložení obsahu za 1 den až 1 měsíc, automatický přechod mezi offline a online módem
  • Vysoce kvalitní náhledy dokumentů v příloze díky využití Libre Office Podpora
  • EWS (Exchange Web Service) pro přímé připojení MS Outlook for MAC a Apple Mail bez nutnosti instalace pluginu
  • Nová verze Zimbra Outlook Connectoru pro připojení MS Outlook for Windows*
  • mobilní synchronizace
  • Zimbra drive file sync
  • Realtime Backup
  • Zimbra Chat
  • a další...

Základní vlastnosti ZCS

Komunikace a kolaborace

  • Inteligentní „osobní cloud“ se sofistikovanou uživatelskou schránkou, která integruje email, hlasovou komunikaci, úkoly, kalendář, sdílení souborů a různé podnikové aplikace
  • Různé způsoby nasazení: jako virtuální server v privátním coudu nebo hostované řešení ve veřejném cloudu
  • Integrované podpora Unified communication s funkcemi jako click-to-call, integrovanou hlasovou schránka, chat a prezence/stav uživatele
  • On-line připojení odkudkoliv na libovolném smartphone nebo jiném zařízení s automatickou synchronizací
  • Off-line práce se Zimbra desktop nebo s jiným klientem jako např. Microsoft Outlook
  • Integrace s externími adresáři pro autentifikaci a jako zdroj pro seznam uživatelů
  • Celkové náklady (TCO) jsou nižší ve srovnání se standardními systémy

 

Pokročilé webové rozhraní

  • Zvýšená produktivita díky inovativnímu a robustnímu webovému rozhraní
  • Unikátní vyhledávací funkce s možností vytvoření komplexních vyhledávacích dotazů, které je možné uložit po opakované použití
  • Odesílání a příjem šifrovaných zpráv a zpráv s elektronickým podpisem
  • Snadné sdílení dokumentů a složek s dalšími uživateli
  • Skupinové plánování pro rychlé nalezení nejvhodnějších časů schůzek, možnost napojení na MS Exchange 2007/2010/2013
  • Přeměňte Zimbru na zákaznické „kolaborační centrum“ díky integraci externích aplikací jako Facebook, Twitter a podnikových aplikací včetně Oracle a SAP.

 

 

Připraveno na virtualizaci, snadná instalace

  • Možnost standardní instalace na HW server a do virtuálního prostředí, nebo snadná a rychlá aplikace virtuální appliance (OVA) do virtuálního prostředí vmware
  • Nasazení jako lokální server, hostovaný server nebo jako služba od Zimbra operátora
  • Podpora multi-tenancy pro nasazení v sítí operátorů – více domén na jednom serveru s delegovanou administrací
  • Role-based administrace oprávnění nebo přidělováním oprávnění na úrovni jednotlivých uživatelů
  • Vysoká dostupnost, integrované on-line zálohování s obnovou až na úrovni jednotlivých uživatelů a specifických bodů/časů obnovy
  • CAC (Common Access Card) a Smartcard autentifikace

 

 

Integrovaná podpora Unified Communication

 

  • Integrovaná podpora s MITEL a CISCO Unified Communication řešením s integrovanými funkcemi jako click-to-call, přístup k hlasovým zprávám, seznam volání, prezence/stav uživatele a chat/IM (Instant Messaging)
  • Rozšiřitelnost s dalšími Unified communication aplikacemi díky Zimbra SDK

 

 

 

Mobilní přístup odkudkoliv

  • Synchronizace s iOS (iPhone, iPad), Windows a Android zařízeními a tablety
  • Propojení BlackBerry smartphone se Zimbrou přes Zimbra Connector for BlackBerry Enterprise Server (BES)
  • Správa bezpečnostních pravidel a vzdálené vymazání zařízení; PIN a další nastavení zařízení přes uživatelský účet
  • Pokročilý web interface Zimbra pro email, kontakty, kalendář a sdílené soubory na libovolném xHTML zařízení

 

 

Zimbra Desktop a desktop client

  • Výkonný a uživatelsky přívětivý offline přístup díky aplikaci Zimbra Dektop – bezplatný emailový klient pro Windows, Mac a Linux
  • Zimbra desktop umožňuje agregovat Gmail, Hotmail, Seznam a další IMAP/POP3 mailové účty do jednoho klientského software
  • Možnost synchronizace Gmail a Yahoo adresáře a kalendáře
  • Plnohodnotná MAPI synchronizace pro outlook 2003, 2007, 2010, 2013 a 2016 s offline přístupem a podporem zabezpečené komunikace přes S/MIME
  • Podpora MS Outlook for MAC a Apple MAC s využitím EWS (Exchange Web Service)*

 

*Samostatná licence pro EWS for MAC

description: Zimbra Collaboration Server (ZCS); keywords: Email; Calendar; Task; ActiveSync; MAPI; IMAP; POP3; Unified Messaging;