- Katalog
- Výrobci
Jak instalovat, konfigurovat a provozovat Check Point HEC - webinář (11. 12. 2024)
Jak instalovat, konfigurovat a provozovat Check Point HEC - webinář (11. 12. 2024)
Na webináři vás seznámíme s koncepcí, instalací i základní správou Check Point cloudové platformy Harmony Email & Collaboration.
Výrobce
školení
Kód
TSD-SK-WEB-CHECKPOINT-241211
Náš kód
00467
Vaše cena bez DPH
Zařazení produktu
Odeslat dotaz
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?
Našli jste na eshopu chybu? Prosíme napište nám. Děkujeme
Parametry
Další vlastnosti |
||
---|---|---|
Typ školení | Webinář |
Podrobnosti
Jak instalovat, konfigurovat a provozovat Check Point HEC - webinář
Místo konání: online
Datum: 11. 12. 2024
Čas: 14:00-15:00
Cena: ZDARMA
Určeno pro: PARTNER + EU
Popis:
Spam - nejčastější vektor průniku ransomwaru či malwaru do vašeho IT. Riziko ztráty dat, poškození důvěryhodnosti firmy či i obrovské finanční náklady - to jsou jen některé z bodů, které musí stále více firem díky aktuálním rizikům řešit. Doby úsměvných „phishing“ kampaní jsou pryč. V době AI v Phishingu, Spear Phishingu či Whalingu je email velmi zákeřnou zbraní a je nutné tuto hrozbu nepodcenit. Kromě eliminace rizika je nutné v záplavě e-mailů řešit i efektivitu a skutečně správné rozlišení užitečné a bezrizikové komunikace. Harmony Email & Collaboration je špičkové cloudové řešení pro správné filtrování nejen nástrojů Office 365 (e-mailu především), ale i souvisejících aplikacích jako je Teams, Sharepoint, OneDrive, Slack či dalších. Kromě Microsoft cloudových služeb je toto řešení analogicky určeno i pro prostředí s Goodle službami, např. Gmail, Google drive atd.
Na tomto webináři vás seznámíme s koncepcí, instalací i základní správou Check Point cloudové platformy Harmony Email & Collaboration, která dnes nabízí jedno z nejkvalitnějších řešení filtrace výše uvedených nástrojů komunikace. Toto řešení již implementovalo nemálo firem i v rámci ČR i SR. Cenová atraktivita licencí předurčuje toto „AI cloud based“ řešení i pro menší či střední firmy, a to dokonce bez nutnosti vlastního IT. Nasazení a pochopení základní správy je doslova otázkou pár desítek vteřin. Vyzkoušeli jsme i my sami a u řešení jsme již zůstali.
Na webináři si projdeme:
Po registraci vám přijde do e-mailu potvrzení. Pár dní před konáním vám na stejnou e-mailovou adresu zašleme odkaz na webinář.